Zgłoszenie serwisowe
Dane klienta
Imię i nazwisko
Kod pocztowy
Miejscowość
Ulica
Nr domu
Nr lokalu
Email
Telefon
Informacje o produkcie
Kategoria produktu
-wybierz-
Zegarki
Instrumenty muzyczne
Marka produktu
-wybierz-
Data zakupu
Drogi Kliencie, Twój produkt jest już po okresie podstawowej gwarancji. Prosimy o dołączenie do reklamacji
przedłużenia gwarancji
.
Opis usterki
Rodzaj reklamacji
Gwarancyjna
Odpłatna
Kod gwarancji door-to-door
Jeżeli po zakupie zarejestrowałeś paragon, wprowadź otrzymany kod uprawniający do skorzystania z gwarancji door-to-door.
Załączone dokumenty
Dowód zakupu
Gwarancja
Przedłużenie gwarancji
Żądanie
Naprawa
Wymiana
Uszkodzenia zauważone w chwili rejestrowania reklamacji
UWAGA - Proszę o wpisanie stanu produktu, pozwoli to na uniknięcie niepotrzebnych sporów. Ostateczna weryfikacja stanu reklamowanego towaru zostanie dokonana w Centralnym Punkcie Serwisowym.
Uszkodzona koperta
Zamoczony/zaparowany
Uszkodzona bransoletka/pasek
Uszkodzona koronka/przyciski
Uszkodzona tarcza
Rysy na bransolecie
Rysy na kopercie
Uszkodzone wskazówki
Uszkodzone zapięcie
Rysy na szkiełku
Rysy/uszkodzony dekiel
Wytarcia powłoki/bransolety
Zbite/pęknięte szkło
Uszkodzone wkręty dekla
Zużyty pasek
Uszkodzona obudowa
Zalany
Zdekompletowany
Rysy na obudowie
Wyrażam zgodę
na odpłatną naprawę do kwoty
zł, bez konieczności potwierdzania kosztorysu.
Informacje na temat przetwarzania danych osobowych przez ZT Serwis dostępne są na stronie internetowej
serwisgrupy.zibi.pl/rodo
Oświadczam, że zapoznałem się z treścią niniejszego zgłoszenia reklamacyjnego, jest ona zgodna z moją wolą i nie wnoszę w tym zakresie żadnych uwag.